Betaling

Klik linksboven op het ‘cart’ om naar de winkelmand te gaan. Controleer de bestelling en klik onderaan op ‘doorgaan naar afrekenen’. Vul alle factuurgegevens in en eventueel een ander verzendadres. Ook is hier de mogelijkheid om een notitie over de bestelling achter te laten. 

Onderaan vind je de optie ‘iDeal’. Klik de optie aan, selecteer een bank en klik op ‘bestelling plaatsen’. Automatisch kom je in een betaalscherm. Rond de betaling af en per mail ontvang je een bevestiging van de bestelling. 

Verzending

Wij rekenen standaard verzendkosten voor het land waar wij naar versturen. We leveren in heel Europa. Bij een bestelling vanaf €50,- geen verzendkosten! Wij versturen de bestellingen met DPD. Normaal gesproken is de levertijd 1-3 werkdagen. Bestel je op een werkdag voor 12 uur s’middags? Dan versturen wij de bestelling dezelfde dag. Bestel je in het weekend? Dan gaat de bestelling de volgende werkdag de deur uit. Dit is alleen mogelijk wanneer het product op voorraad is. Bij het product geven wij aan of dit het geval is. Niet op voorraad? Dan vermelden wij ook een levertijd. 

Klachten + retour

Heb je een klacht? Neem binnen 14 dagen na ontvangst contact op met sales@maskmatters.nl

Ben je echt niet tevreden over het product? Dat vinden wij heel erg jammer. Natuurlijk is er de optie om het product te retourneren. Doe dit altijd binnen 14 dagen. Let op: vanwege hygiënische redenen kunnen wij dit alleen wanneer het product niet is gebruikt. Zodra je het product hebt gedragen, kunnen wij het niet meer terug nemen in ontvangst. Wanneer de wegwerp mondkapjes zijn open gemaakt en je hebt deze aangeraakt, kun je ook dit product niet retourneren. Twijfel je? Neem contact op met onze sales afdeling voor een passend advies: sales@maskmatters.nl 

Download dit formulier en vul deze in wanneer je een pakket retour stuurt. Hierin staat vermeld hoe je een pakket retour kunt sturen.